Originalni Versace parfemi odišu snagom kreirani za one koji žele da ostave snažan utisak gde god da se pojave. Uživajte u pogodnostima kao što su brza isporuka, plaćanje na rate i besplatna dostava širom Srbije.
Versace Parfemi
52 Products
Versace parfemi – simbol luksuza, elegancije i strasti
Brend Versace je sinonim za italijanski luksuz, glamur i ekstravaganciju. Od svog osnivanja 1978. godine, ova prestižna modna kuća osvojila je svet prepoznatljivim stilom, a parfemi su postali prirodni nastavak te priče.
Istorija i filozofija mirisa Versace
Prvi parfem lansiran je 1981. godine i od tada je svaka nova kolekcija predstavljala spoj umetnosti i luksuza. Inspirisani grčkom mitologijom, simbolima moći i lepote, Versace mirisi donose jedinstven karakter i prepoznatljiv DNK brenda. Logo Meduze, koji krasi mnoge bočice, simbolizuje privlačnost kojoj je nemoguće odoleti – baš kao i mirisima ovog brenda.
Zašto odabrati Versace parfeme
Ekskluzivnost i luksuz – svaki miris odiše kvalitetom i elegancijom.
Prepoznatljive note – od osvežavajućih citrusnih tonova, preko cvetnih akorda, do dubokih drvenastih i orijentalnih baza.
Raznovrsna ponuda – Versace muški parfemi za snažne i harizmatične muškarce, i Versace ženski parfemi za odvažne i zavodljive žene.
Dizajn bočica – raskošne, estetski savršene bočice koje predstavljaju umetničko delo.
Najpoznatiji Versace parfemi
Versace Eros – muževan, intenzivan i zavodljiv.
Versace Bright Crystal – svež, ženstven i sofisticiran.
Versace Dylan Blue – moderan, elegantan i urban.
Versace Crystal Noir – misteriozan i senzualan.
Svaki parfem nosi sa sobom deo nasleđa i luksuza, namenjen ljudima koji žele da se izdvoje iz mase.
Versace parfemi nisu samo mirisi – oni su simbol stila, moći i strasti. Savršeni su izbor za sve koji žele da naglase svoju jedinstvenost i eleganciju. Bilo da tražiš originalni Versace parfem za sebe ili poklon za dragu osobu, ovaj brend će uvek biti pravi izbor.
Istraži našu ponudu i pronađi svoj omiljeni Versace parfem po najboljoj ceni.



























































